NYSTART

Halloj! Jag tänkte ge mig på en nystart på det här med bloggen. Nu är jag föräldraledig och har en del ledig tid, om än helt styrd av sonen, så jag tror jag hinner med att slänga upp något inlägg då och då.

Sen sist, ja vad har hänt sen sist? Massor! Vi kör det i kortform nu så återkommer jag framöver till en del av dessa nyheter.
- jag jobbar på en skogsplantskola i Österfärnebo.
- jag har blivit mamma (blir fortfarande knäsvag och lyckligt tårögd när jag tänker/säger/skriver det).
- vi har flyttat till Tierp.
- jag har alltså nyligen genomgått en graviditet.
- jag är föräldraledig.

Nu sover den yngre av oss, jag dricker kaffe och funderar på vilka böcker jag ska låna på biblioteket idag.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jippiii vad kul! Har haft din blogg kvar i min lista hela tiden för att inte råka missa om du skulle köra igång igen :')

Svar: Du är tapper som haft den kvar så länge! 😊
Ronja Jägbrant

2015-10-13 @ 14:57:09
URL: http://larssontove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0