BIBLIOTEKET

Tjo!
Idag hade jag tänkt att vi skulle ta en sväng till biblioteket och införskaffa böcker till mig. Tycker att det är en utmärkt tid att läsa eller lösa korsord under amningen och nu hade jag slut på spännande böcker. Trodde att jag i och med graviditeten, och det faktum att jag skulle bli mamma till det värdefullaste av ting, skulle välja snälla, mysiga böcker med bra slut. Men nej, jag började istället sukta efter de där böckerna som människor i min närhet sagt att "nej Ronja, den där kanske du inte ska läsa". Nu hade jag helt enkelt slut på böcker med drypande spänning så vi skaffade fler. 
Folke sov sig igenom besöket (som det brukar när det vankas promenad med vagn). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0