ENSAMTID

Några dagar utan uppdatering. Vi hade finbesök i helgen av goda vänner. Känns härligt att jag får svart på vitt att vi faktiskt har umgänge på ganska nära håll. Vi har haft några jobbiga dagar och nätter då Folke varit ledsen, kräkts en del och haft ont i magen. Nu verkar det ha lugnat ner sig. Vi har även upptäckt att han mår alldeles utmärkt av att vi lägger honom i vårt nedsläkta sovrum med nappen och låter honom somna av sig själv. Jag har på något vis trott att han behöver vara nära oss typ hela tiden för att inte känna sig övergiven men jag verkar ha fel. Ibland kan han ligga där alldeles nöjd och vaken länge. Verkar vara skönt att slippa föräldrarna ibland...
Annars rullar vardagen på. Vi skulle ha varit på mamma-baby-yoga igår men efter en jobbig natt och morgon så var det inte läge. Jag hoppas vi tar oss iväg nästa vecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0