STUGAN

Vi hyr ju ett hus, eller stuga skulle jag kanske egentligen säga. Vanliga dagar är jag sällan hemma när solen är uppe vilket innebär att det varit svårt att fota något. Men nu när jag ligger hemma och är sjuk en sketen tisdag har jag passat på och tagit lite bilder. Som sig bör så har jag ju inte fotat papplådorna bakom soffan som vi inte får plats med någon annanstans eller min rosa resväska som inte heller har någon bra plats utan står i vardagsrummet rakt upp och ner. Jag har heller inte fotat disken i köket efter min och svens frukost och inte kläderna som hänger på tork över stolarna.

Istället tog jag kort på den vackra utsikten ifrån köket och sovrummet/vardagsrummet där man förvisso kan skymta både resväskan och kartongerna.

Jag fotade även det bästa av allt i stugan - kaminen! Jag älskar att få göra upp eld i den och sen gå omkring och oroa mig lite över att det ska slockna om jag inte kollar till den.




Kommentarer
Postat av: Tove

Åå supermysigt! Vi måste försöka komma och hälsa på hos er snart!

Svar: :D ja och vi hos er också!!!
Ronja Jägbrant

2014-10-21 @ 15:15:33
URL: http://larssontove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0