INFÖR JUL - ETAPP ETT

Jag har börjat fundera på det här med jul. Sen vi flyttade till stugan så har jag fått en annan känsla för det här med inredning, nu är det på något sätt mer på riktigt. I och med det har jag också fått en annan känsla för julpynt. Det känns så spännande att börja från grunden och samla på sig julsaker i en låda som plockas fram endast vid ett speciellt tillfälle. En, för mig, oerhört bra inspirationskälla är tradera. Jag har suttit och gottat mig i diverse minuter nu och känner att det här med att pynta för julen kommer bli skoj. Min första etapp blir att ge mig ut i skogen och se vad den har att erbjuda innan allt täcks av snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0